5/21/11

Mane Lagi Best?

Bismillah~
 ADAM MAYA OR IM NOT SINGLE?

Aku ske adam maya!hehe. Sebb syed husin lagi padan dgn lisa. Sebab Dani berlakon betol2 buat aku xske dia.Asik2 pggil bie2..padahal maya tu dah jdi wife org. Okay, meh aku buat ringkasan pasal characters dorg.= )

ADAM
bagi aku la, dia ni PENYABAR. yela, dia xmarah even dia taw maya g kua jmpe ex bf dia slalu.
kedua, dia ni GOOD OBSERVER. Tapi lebih tepat PRIHATIN la. Kalo nak nk ckp dia PENYAYANG, boleh gak la. Ha yg ni paling bgus la, dia jge janji dia kat paren maya for jge maya and berusaha for slamatkan rumahtgge dia.

MAYA
Hoho..aku pasti sume xske kan dia mule2.yela dia ni dah kawin tapi layan lagi ex bf dia.
Pastu, dia mcm xjge hati adam. Tapi xboleh salah kan jugak cz dia memg xske adam. Kalo dah xske xleh pakse2, kalo pakse memg xde perasaan la kan.hehe.

DANI
haa yg ni over sgt2. Dia ni bgi aku xsayang maya tu. Dia ni pentingkan diri sndiri. Kalo syg, mesti dia akan suruh maya jdi wife yg baik even xske adam. Ni tak, asik suruh maya mintak cerai je. Huh, sgguh over la dia ni. Pastu xjujur and x bertggjwb.

okay, the most reason why aku ske adam maya cz ending dia best!!!
malas nak type nape aku ske sgt ending dia. Nak tgk sndiri.haha.
tapi ending im not single pon bes gak.Tapi tu la, aku ske adam maya the most!
disebbkan ske sgt cter ni, aku ske dgn lagu cter ni.= )
okay then,thats all for today.
agak2 kalo cter ni buat soalan exam komsas, konfem sume org dapat full mark kan.hehe

so, ape komen korg lak pasal cter ni??



7 comments:

  1. cter nie mmg sngt2 best...
    kte dh tgk 3 kali kot...
    1st tgk full...
    2nd n 3rd...
    kte tgk episode2 yg ujung2 jek...
    hehe...

    papepn cter nie mmg tacing...
    mngalir gak air mata klau di hayati btul2...

    P/s : nk jd mcm adam boley x?

    ReplyDelete
  2. dua2 best, tp sy nk jd adam la, ley x??
    ke nk sy jd dri sndri??
    cik malina, sila jwp...
    hehe

    ReplyDelete
  3. pdot: bes sgt2 kan!! memg tacing pon, time ending tu mcm nak ngs gak la.
    p/s: nak jdi adam?boleh2..tapi u've to find someone yg mcm maya la.baru betol jdi adam.hehe

    ReplyDelete
  4. zul: saye jwb ea. i like the way you are tapi boleh sikit tambah jdi mcm adam..hehe

    ReplyDelete
  5. huhu...
    klau cari yg same mcm maya tuu...
    mmg boley sngt2 la jd mcm adam...
    tp tu pn klau tahan la... huhu...

    ReplyDelete
  6. pdot: pape pon kan,hope u'll get a good one to be your partner.insyaAllah. = )

    ReplyDelete
  7. aminn~
    insyaALLAH... (^_^)v

    ReplyDelete