4/28/11

TERINGIN..= )

Bismillah~
teringin??haha.xsesuai la tajuk ni.tapi,xkesa lah.
tau x ?aku teringin nk g bercuti.
xkesa la mane2..even,kalo lah blkang umah aku ni ade gunung yg bleh di daki pon aku nk g.hehe
paling bes kan dulu kat merbok dpt daki gunung jerai.
and aku org 1st pompuan bgi kelas aku yg smpai...
sape nk ikut aku g daki gunung lagi??
tapi,gunung ape je nk daki..
dah la mengarut je..haha.


hari ni xbes.cter kat tv sume xbes.
cter indon,mesti ade gadoh2..
cter filipina lak,arini babak gadoh2..
cter ,melayu,pon same je..
nnti aku suggest kan kat tv3 suruh letak cter bes2,xpon,biar aku je jdi pengarah.konfem cter sume bes..hehe
aku tgah pening ni pon,bertmbah pening.
harap2,mlm ni ade cter bes..= )


2 comments:

  1. tgk fast n furious 5 la best! hik3!
    jom nek gunung jerai!

    ReplyDelete
  2. fast n furious 5??xpahamla..cter ke ape tu?
    jom pggil sume 1st batch merbok daki lagi skali..= ))

    ReplyDelete