4/15/12

Janji Tetap Janji

#Bismillah~

First of all, aku rase sedih sebab orang yang aku selalu stalk kat blog dia dah buat private :(
Jadi aku hanya dapat stalk dia kat FB je, itupun kalau aku ingatla.hehe.

JANJI tetap Janji..

Janji dengan manusia
Kalau tak tunaikan?
Kita kena settle dgn manusia jugak.
Its sound easy right?
BUT remember, janji dengan manusia yang tidak ditunaikan akan mengakibatkan hilangnya rasa kasih kita terhadap orang tersebut.

(copy from ampac)

JANJI tetap Janji..

Janji dengan Allah
Kalau tak tunaikan?
"Saya berjanji, Demi Allah"

Kita kena berusaha untuk tunaikan jugak.
Allah Maha Adil, Dia tahu hambanyaa telah berusaha.
BUT, kalau memang sengaja tak tunaikan takut2 memakan diri sendiri.

#Wassalam.





1 comment:

  1. salam,dah lama tak menjenguk sini.betul tu.senang bila berjanji.tapi,nak tepati ya Allah susah sangat.kena selalu berfikir kalau nak berjanji.takut nanti makan diri kan.:)

    ReplyDelete