3/4/12

happy atau sedih??

Bismillah...

alhamdullilah...aku gembira hari ni..=)
sebab ape? xyah tulis kot. malas.haha.

sedih? sedih gak cz aku kene ni..excessive loss of water and electrolyte petang tadi.
and pening kepala smpai sekarang. dah telan 1 pil panadol.
dulu aku xske mkn ubat, sekarang ada perubahan tak?hehe.
tadi kol mak 2kali. mak pun pelik ngn aku.
pastu sembg dgn along..
nk ckp dgn anak sedare, tapi dia xreti ckp lagi, so dgr je la dia jerit2 bahasa baby.=) so cute..

oh aku sedih sebb aku tumpang sedih untuk shabat baik aku. baru je bce blog dia.
sbar ye dayah. its ok.lain kaliboleh try lagi..

haish sebenrnye, aku nk tulis bnde lain, tapi jadi lain..
aku nk tnjuk gmbr ni. cantik x?
ALLY & FARAH LEE..
jeles nye tgk dorang...=)
muke dah la nk dekat same.
nnti dah kawin, tgk la aku nk amik gmbr cani gak..ok.bbye.






No comments:

Post a Comment