2/7/12

Saya xpercaya umur dah 21..

Bismillah..

Saya tak percaya umur dah 21 tahun. Sebab saya rasa macam biase je. Kalau cakap berubah fizikal, ntah la. Aku tengok kat cermin sama je. haha. Saya rasa gembira sebab tahun ni saya dapat makan kek. Saya dapat
mama bear yang sangat besar. Dah lama saya berangan nak orang bagi bear, tapi saya pikir tak ada sape nak bagi. Nak mintak kat mak macam budak2, nak mintak kat kawan macam tak logik, nak mintak kat suami(kalau dah kawin) macam banyak lagi benda lain kena beli. Nak beli sendiri, macam tak feeling je.-.-..Tapi tiba2, ada orang bagi. A big smile =D. Saya terima dengan gembiranya..hari2 peluk bear, cakap dengan bear ( ok, ni aku buat bila org xnmpk). Bear mcm besfren aku. tq sgt2 sebab bagi hadiah bear.=)))))))))))))

Balik uia, kawan2 saya bagi hadiah baju. Cantik...suke sgt2. Tapi tak tau nak pakai bila. =)

Hari ni first day kat u lepas cuti, kelas batal. Aku pun keluar dengan kawan2 beli barang. 6 jam kot. Tapi aku punya barang tak la banyak macam dorang. Tq sgt2 sebab ada orang tolong hantar. Aku tau mesti penat kan pergi kelas, balik kelas, hantar kteorang, pergi exam, keluar balik. Multi task.

Ni tengah pakai telekung, konon2 nak tido kejap, take a nap konon, last2 xleh tido walaupun badan penat sgt..baring2 ada orang datang bayar topup, sembang2 terus bangun. Bukak laptop, tulis blog.hehe. Aku tau ramai ni nak bace,hahaha..ok lah, aku nak kemas bilik sikit, buku, then tido.

Mari la kita menikmati masa yang terluang lagi free dengan senang hati ni sepuas puasya. Sebab bila dah start kelas, mungkin katil adlah musuh aku. hahaha. Cuti selama 3 minggu memang aku merehatkan diri dengan tido sesuka hati tidak mengira waktu. Boleh jadi tido dari pukul 8pm sampaila 10pm. bangun sekejap, kemudian tido lagi. 'heaven'nye..Aku kol kawan aku kat uia,dia tanye buat apa kat umah?aku jwab tido je..hahaha. Dorang nak exam, aku pulak tido. Sorry guys, aku xboleh tipu nak cakap' aku tengah buat keje gak ni, tak bes pun duk umah'hahah.aku pasti jawab ' tido, jadi suri rumah sikit2, relax banyak2.'haha..

Eh ada lagi nak cakap. Bila aku nak pandai msak?? Klau xpndai msak, orang cakap jgn jadi kaum hawa. what!! betapa seriusnya skill memasak pada pandangan masyarakat. okay2, fine2..aku blaja nanti. Tapi aku rasa and mak pun cakap, skill memasak wujud dengan sendirinya apabila kita jadi suri rumah yang ada tangga.haha. Eh, aku goreng telur dadar sedap tau!! adik aku suke kot. dia suruh mak aku goreng macam aku  goreng. Tak percaya, mai datang umah rasa. okay, babai! wassalam..(penatnye tulis panjang2)  -,-...


No comments:

Post a Comment