11/23/11

saye nak jadi mcm saye..=)

Bismillah~

hye again!! nampaknye saye sudah kembali rajin untuk berblog..hehe.
sebab lately, aku rase mcm 'this is me'..mcm mane eh aku nk explain??xpela kalo korang xpaham pun..janji aku paham..

mcm ni la, skrg ni aku nk ckp yg aku suke life aku..dun change me!!i am 20 okay.even org  ckp berubahla, aku xkan berubah..if and only perkara itu baik untuk aku, baru aku akan berubah..=)i am serious..

dan ketahuilah setiap yang aku lakukan, dan setiap keputusan aku buat semuanye bersebab..mcm aku ckp tadi, i am 20.. lagi 2 bulan 7 hari,  angka 20 ni akan di tambah dengan 1 ..so, 20 + 1 = 21 tahun.=)
takut ke jadi 21 tahun?? serius xtakut, cz i am eager to know what would happen in my future..

aku paling suke berada dalam kesibukan..sebab bila kita sibuk, kita tak ada masa untuk berfikir perkara2 yang remeh temeh..aku lagi suke buat keje aku, hbiskan homework2 aku..dan paling best tertido sebab penat baca buku. tak kesah buku ape, novel pun boleh..ape lagi yer?? ha..perkara yang paling aku tak suke ialah bergosip. perempuan selalu dikaitkan dengan kaki gosip. (sian pompuan).
Aku bukan xamik tau hal orang, tapi aku suke tau mcm tu je..xperlu dalam2 sgtlah nak tau, sampai nak tau zaman bile nye story..lupe, kalo aku ada masalah aku cter kat sape??haa..kat mak aku. Sebab mane ada mak yg nak bocorkan rahsia anak dia.kan2 ?? Sememangnya, aku susah nak trust orang untuk menceritakan hal2 aku..i mean, benda2 yg secret.

hobi aku?? kalau bosan kat u aku suke mengemas bilik..haha.( tapi xdelah kemas sgt)
aku suke pikir mcm mane nak mencantikkan bilik aku..( tapi so far sume orang ckp bilik aku paling kosong ..)hehe...sbab aku xsuke banyak barang..sebab bila byk barang, kepala aku jadi pening..kalau aku penat mcm mane pun, aku akan kemas dlu bilik, baru aku boleh rehat. Aku xboleh tido kalau katil aku bersepah..haha..serius cerewet!! okay, bubbye!! nak study!!!ayuh study sama2 !!


No comments:

Post a Comment