3/26/11

THANK YOU!! : )

Bismillah~
so ,today xde ape sgt nk tulis.tapi just nk post pasal one of my childhood besfren..
ni post yg dia bagi kat wall aku. "pinjam gambar korg ek..amppunn coz tak mintak izin dulu ambik gamba buat posting.
so,dgn pantas nye aku pon bukak blog dia..and2 aku mcm terharu.haha.tapi,xlah sampai ngis pon.: )
so, aku pon copy la pebende yg dia tulis cz rase sgt2 special ...: )


yes,I got one..when I was a little and categorized a cute little girl(perasan)
she was my very best childhood friends,
amalina is the gorgeous girl with orange baju kurung..

ni la kawan baik aku time zaman sek rendah ,noor hidayah bt noor azman.
dia pindah time drjah 5.
lpas dia pindah,diala yg rajin contact aku..
zaman dulu aku xde fon sndiri tau.
so,dia sggup call ayah aku ke,mak aku ke.
nk ckp dgn aku.siap ade anta surat.gmbar la.
and2,even dah masuk u pon,dia cari aku gak.
call ayah aku minx no handphone aku.( aku dah maju ade hp sndiri)hehe
time along kawin pon family dia dtg.: )
papepon nk ckp,thanks for being my besfren.
thanks for not lost contact with me.
thanks for remembering me..
thank you thank you...: )
thats all for today.
all praises to Allah..



No comments:

Post a Comment